20 ارديبهشت 1401 - 08:39
پیام سرپرست جدید بانک توسعه تعاون

مسیر طی شده را پرقدرت‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد

سرپرست جدید بانک توسعه تعاون گفت: مسیر طی شده را پرقدرت‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد.
کد خبر : ۱۳۲۴۹۱
مسیر طی شده را پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهیم داد

به گزارش ایبِنا، سرپرست جدید بانک توسعه تعاون در یادداشتی نوشت: تقدیر بر این قرار گرفت که در موقعیتی جدید به همراه سایر همکاران در جوان‌ترین بانک دولتی و توسعه‌ای ایران به مردم عزیز کشور خدمت کنیم.بانک توسعه تعاون در طول حیات ۱۳ ساله خود خدمات موثر و قابل توجهی داشته است و با تاسیس این بانک تدوین‌کنندگان قانون اساسی و بنیانگذاران جمهوری اسلامی نقش مهمی برای بخش تعاون تعریف کرده اند و رسالت والایی برای بانک توسعه تعاون رقم زدند. باور دارم در مسیر پیش رو با خلاقیت و تلاش سرمایه انسانی موجود در بانک توسعه تعاون می‌توان گره‌های زیادی را اقتصاد ایران باز کرد. در این مسوولیت جدید نیاز به همفکری و کمک همه همکاران در تمام سطوح بانک دارم تا مسیر طی شده در گذشته را پرقدرت تر و فعال‌تر با همراهی و همفکری همکارانم ادامه دهیم.

بانک توسعه تعاون همچنین در حوزه هایی همچون اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد تعاونی حرف های زیادی برای گفتن دارد و ما با هم می توانیم بانک توسعه تعاون را به جایگاه شایسته خود در نظام بانکی و اقتصاد ایران برسانیم . به دنبال این هستیم تا در دوره جدید فعالیت بانک توسعه تعاون،تعامل و همکاری با اتحادیه ها و تشکل های تعاونی و بازارهای هدف بیش از پیش توسعه یابد .

ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف مدیران و کارکنان، شرکت‌های تابعه و مسئولان بخش دولتی و غیردولتی شرکت ها، سازمان ها و واحدهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر وزارتخانه های ذی ربط، از همه عزیزان درخواست می شود از ارسال تاج گل و هرگونه تبریک اعم از نامه تا چاپ آگهی و ....خودداری کنند.

خادم شما
محمد شیخ حسینی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر