20 ارديبهشت 1401 - 10:17

وزیر جهادکشاورزی: بانک کشاورزی خانه کشاورزان است

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در ستاد بانک کشاورزی، بر حمایت مضاعف از تولید تاکید کرد.
کد خبر : ۱۳۲۵۰۹
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در جلسه ای که شامگاه روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کاظمینی قائم مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی، قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی، دماوندی نژاد معاون امور دام و مهاجرمعاون زراعت این وزارتخانه با مدیران ارشد بانک کشاورزی برگزار گردید، بر حمایت از تولید تاکید شد.


در این نشست که سرپرست، اعضای هیات مدیره، معاونان و مشاور عالی مدیرعامل و شماری از مدیران ستادی بانک کشاورزی و همچنین از طریق ویدیو کنفرانس، مدیران شعب بانک در استان ها نیز حضور داشتند، با توجه به شرائط روز اقتصادی کشور، بر لزوم تامین مالی و حمایت هر چه بیشتر و موثرتر از تولید در بخش کشاورزی، تاکید و شیوه های عملیاتی این حمایت نیز تشریح و تبیین گردید.


سید جواد ساداتی نژاد، ضمن ابراز رضایت و قدردانی از خدمات موثر بانک کشاورزی در عرصه حمایت از تولید به جایگاه برتر این بانک در نظام بانکی کشور اشاره کرد و افزود: بانک کشاورزی خانه کشاورزان است و کشاورزان با مشاهده این بانک احساس آرامش می کنند.


همچنین در این جلسه، قائم مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی بر ضرورت افزایش سرمایه بانک کشاورزی و توسعه فعالیت ارزی بانک و ایجاد شعب خارجی، برای افزایش تعاملات بانک و نیز تمرکز حساب های مرتبط با بخش کشاورزی و صنایع غذایی در بانک کشاورزی تاکید کرد.


شایان ذکر است در این دیدار، رضایی سرپرست بانک کشاورزی نیز بر همراهی این بانک در حمایت از تولید و همچنین در پشتیبانی از تصمیمات حمایتی جدید دولت تاکید کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر