20 ارديبهشت 1401 - 13:42

تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش‌های مولد اقتصاد پرداخت می‌شود

سرپرست بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات هدفمند به بخش‌های مولد و واقعی اقتصاد خبر داد.
کد خبر : ۱۳۲۵۳۰
تسهیلات بانک توسعه تعاون  به بخش های مولد اقتصاد پرداخت می شود

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تبیین برنامه‌های بانک با حضور مدیران ارشد اظهار داشت: فعالیت چندین ساله بانک توسعه تعاون در طرح های ملی و اعطای تسهیلات به تعاونگران و کارآفرینان موجب تاثیرات مثبت در سطح تولید واشتغال مناطق بوده است و در دوره پیش رو نیز هدف این است تا تسهیلات بانک به صورت هدفمند و به بخش های واقعی و در خدمت تولید پرداخت گردد.

شیخ حسینی گفت: رویکرد و ماموریت توسعه ای موجب گردیده نقش بانک در برنامه های اقتصادی و اجتماعی کشور حائز اهمیت باشد و در وضعیت کنونی اجرای صحیح عاملیت بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ، ماده ۵۲ ، ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به تنظیم مقررات مالی دولت و ادامه طرح اشتغال روستایی و در آینده ای نزدیک نقش آفرینی در اجرای برنامه هفتم توسعه و پیشبرد صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند که این وزارتخانه عهده دار ساماندهی و ارتقاء بسیاری از شاخص های مهم اقتصادی، اجتماعی و رفاهی جامعه است و هم افزایی میان نهادها و سازمان های زیر مجموعه در دستیابی به اهداف راهبردی تاثیر گذار می باشد .

شیخ حسینی گفت: با تکیه بر مهارت و تخصص سرمایه انسانی و ارتباط با بازارهای نوین و توسعه ارتباطات با اتحادیه ها و تعاونی های متنوع می توان شرایطی را رقم زد تا امکان ارتقاء سرانه عملکردی بانک به ازای شعبه و نیروی انسانی به دو برابر افزایش یابد تا ظرفیت بانک برای پذیرش ماموریت های جدید مهیا گردد.

وی افزود: سازمانها و نهادهای مالی به ویژه بانکها با تکیه بر فرآیندها، ابزارها و راهکارهای نوین و با بهره مندی از فناوری ها در تلاش هستند تا با ایجاد تمایز در ارائه خدمات، مزیت هایی را در مقایسه با رقبا ایجاد کنند و در جذب مشتریان و کسب رضایت آنها اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به نقش ارزنده سرمایه انسانی بانک در دستیابی به موقعیت و جایگاه بهتر در شبکه بانکی گفت: بکارگیری طرح ها و محصولات جدید بر پایه فناوری های نوین از طریق دانش و تخصص نیروی انسانی بانک میسر است و هدف این است با کشف استعدادهای همکاران و با ایجاد انگیزه و توسعه آموزش های موثر، حرکت رو به جلوی بانک در ارائه خدمات تخصصی و اعتباری به جامعه هدف به نحو بهتری تداوم یابد.

شیخ حسینی گفت: ارتقای فرهنگ سازمانی از لایه های بالایی سازمان به لایه های پایین قابل تسری است و انتظار این است با کوشش جمعی و همدلی و پرهیز از حاشیه ها ، تمرکز جمعی سازمان بر ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف باشد.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین بانک و مدیران ستادی برگزار گردید از تلاش ها و خدمات چندین ساله حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون قدردانی شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر