21 ارديبهشت 1401 - 10:29

وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی بانک سینا در ۲ سال گذشته به مرز ۲۵ هزار میلیارد ریال رسید

وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی بانک سینا از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ به مرز ۲۵ هزار میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۱۳۲۵۴۵
بانک سینا، روابط عمومی بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ این بانک که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به فقرزدایی در جامعه، طرح های قرض الحسنه متعددی را اجرایی ساخته، از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۸ هزار و ۹۰۰ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۴ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده است.

این وام ها در قالب طرح های مختلف و با هدف اشتغالزایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار، حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، کمک به تامین مسکن محرومان، ازدواج، حمایت از پرستاران، کادر درمان و مددکاران آسایشگاه ها و مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، مرزبانان، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و پوشش هزینه های درمانی بیماران پرداخت شده است.

گفتنی است وام های پرداختی این بانک در سال ۹۹ به تعداد ۶۱ هزار و ۵۸۳ فقره به مبلغ ۸۰۵۳ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۴۳ هزار و ۷۰۵ فقره به مبلغ ۱۵ هزار و ۶۶ میلیارد ریال بوده است.

این بانک در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هم تعداد ۳۶۱۲ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۶۹۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک سینا در سال های اخیر، توجه ویژه ای به حوزه قرض الحسنه داشته و با تغییر در ساختار بانک، سیاست ها و برنامه های این بخش را به عنوان راهبردی مهم و به صورت برنامه ریزی شده و مدون در دستور کار قرار داده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر