25 ارديبهشت 1401 - 15:23

حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی در نمایشگاه نفت تهران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ارائه خدمات مالی با هدف پیشبرد مگاپروژه‌های توسعه‌ صنعت نفت و گاز کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان را محور کار بانک در نمایشگاه بین المللی نفت تهران دانست.
کد خبر : ۱۳۲۶۹۰
شاهباز

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه)در دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه بانک ملی ایران این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های آتی بانک و نیز بررسی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت و سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در کشور برشمرد و اظهارداشت: حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه نفت امسال، نویدبخش شکوفایی هرچه بیشتر صنعت نفت در کشور است و ما باید با ارائه خدمات و ابزار های تامین مالی متنوع و متعدد و حمایت از آن ها شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت در کشورمان باشیم.

شاهباز با بیان این که بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که در راستای حمایت از تولید و اشتغال افرینی با ارائه خدمات و محصولات متنوع وزارت نفت را در اجرای پروژه های توسعه ای خود همراهی نماید از انجام مذاکرات امید بخش با شرکت‌های داخلی و خارجی در طول نمایشگاه خبر داد .

گفتنی است، نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از مهم ترین رویدادهای داخلی برای شرکت ها و مهندسان فعال در حوزه ‌های مختلف بالادستی و پایین دستی صنعت نفت است که با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و گرد هم آوردن صنعتگران فعال در این حوزه از سراسر جهان، امکان سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد های مختلف را در یک فضای مشترک فراهم می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها