04 خرداد 1401 - 13:04

نسخه جدید کلاینت شعب و باجه‌های پست بانک ایران به زودی راه‌انداری می‌شود

عضو هیات مدیره پست بانک‌ گفت: نسخه جدید کلاینت شعب و باجه ها از هفته آینده از شرکت طرف قرارداد تحویل و پس از تست و بررسی به شعب ارسال می‌شود ولی اعمال آن، به بعد از تعطیلات و پس از نیمه دوم خرداد موکول می شود.
کد خبر : ۱۳۲۹۶۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرهاد بهمنی در آیین تجلیل از روسای شعب‌ منتخب پست بانک ایران با اشاره به این‌که تفاهم نامه‌ای جهت تسریع تکمیل سامانه با شرکت طرف قرارداد به امضا رسیده است، گفت: تا پایان خردادماه الباقی تعهدات قراردادی  پیگیری و در سامانه پیاده سازی خواهد شد.


بهمنی با تاکید بر اینکه نسخه همراه بانک از طرف شرکت تحویل بانک شده است که گزینه‌های جدیدی مانند ثبت چک صیادی را در خود دارد، اظهار کرد: این نسخه در حال تست است و به زودی در سایت قرار می گیرد ولی نسخه قبلی نیز برای مشتریان قابل استفاده خواهد بود.


عضو هیات مدیره با تاکید بر اینکه سقف انتقال در اینترنت بانک مطابق با بخشنامه بانک مرکزی است، تصریح کرد: سامانه ساتنا برای باجه های خدمات بانکی روستایی به صورت پایلوت در پنج باجه استان اصفهان راه اندازی شده است تا ایرادات آن مشخص و رفع شود.


وی در پایان از دسترسی به ویرایش اطلاعات حساب مشتریان در سامانه بنکو برای باجه های خدمات بانکی خبر داد و افزود: با تکمیل فعال سازی استعلامات از سامانه های نظارتی در بخش ویرایش سیستم، دسترسی به ویرایش اطلاعات حساب مشتریان نیز برای آنان فعال می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر