04 خرداد 1401 - 12:47
گزارش ایبِنا از بازار ارز/ چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱

قیمت اسکناس و حواله دلار در معاملات امروز

در پنجمین روز هفته، میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها، ۲۵۹۵۷ تومان تعیین شده است.
کد خبر : ۱۳۲۹۷۰
دلار یورو

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بررسی تغییرات بهای دلار و یورو در معاملات پنجمین روز هفته نشان از تداوم ثبات نسبی نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکایی در صرافی های مجاز دارد.



بهای دلار و یورو در صرافی های مجاز



به گونه‌ای که جدیدترین نرخ های اعلام شده در ساعت ۱۱:۳۰ امروز (چهارشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۱) نشان می دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز از مردم ۲۵۶۹۸ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۹۵۷ تومان تعیین شده است.


همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو  از مردم ۲۷۸۹۶ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۱۷۷ تومان رسیده است.



جدیدترین تغییرات نرخ حواله دلار، یورو و درهم در سامانه نیما



بر اساس این گزارش، در ساعت ۱۱:۳۰ امروز،  نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۲۱۴ تومان و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۴۴۳۴ تومان رسیده است. از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۶۰۱۱ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۲۴۸ تومان تعیین شده است.


همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات پنجمین روز کاری هفته، ۶۵۹۳ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۶۵۳ تومان رسیده است.



نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟



جدیدترین نرخ های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می دهد در ساعت ۱۱:۳۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۵۸۲۸ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز به رقم ۲۶۰۸۶ تومان رسیده است.


از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۸۰۳۷ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز ۲۸۳۱۷ تومان تعیین شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر