05 خرداد 1401 - 08:15

واریز مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که دومین مرحله پرداخت یارانه، برای تمام افرادی که در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند، واریز شد.
کد خبر : ۱۳۲۹۸۵
اسکناس نو

به گزارش ایبِنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بامداد پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از سازمان هدفمندی یارانه‌ها همچنین اعلام کرد که نام‌نویسی از افراد جدید جامانده از دریافت یارانه تا اطلاع بعدی تمدید شده است.


بنا به این گزارش، این سازمان از سرپرست خانوارهای جامانده و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تاکنون موفق به نام نویسی نشده‌اند، خواست تا اطلاع ثانونی با مراجعه به آدرس اینترنتی مخصوص ثبت نام، نسبت به ثبت نام یارانه خانوار خود اقدام کنند.


طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت وگویی رسانه‌ای در این باره  همچنین گفت که برای معترضان به قطع یارانه، چهارشنبه‌ شب پیامک واریز یارانه ارسال شد.


حسینی اضافه کرد: بامداد پنجشنبه مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار متقاضی بازبینی پرداخت شد اما امکان برداشت یا هزینه‌کرد ندارند؛ این رقم تا زمانی که بررسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شود، مسدود است و در آن زمان سرپرستان قادر خواهند بود که یارانه خود را برداشت کنند.


وی در پاسخ به سوالی درباره زمان دقیق برداشت این نوبت از یارانه‌ها، بدون اشاره به زمان دقیق آن، اعلام کرد که قرار است بررسی‌ها بزودی انجام شود و به محض ابلاغ به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، امکان برداشت این افراد فراهم خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر