08 خرداد 1401 - 12:40

افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه «اینماد»

پیرو درخواست تشکل ‌های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب ‌و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب‌ و کارهای اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
کد خبر : ۱۳۳۰۶۹
اینماد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی(مرکز تتا)، پیرو درخواست تشکل ‌های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب ‌و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب‌ و کارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرف‌ کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می ‌رساند:


طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل‌ های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می ‌شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ بود، از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ الی ۱۷ افزایش یافته است.


علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.


شماره مرکز تماس سامانه اینماد: ۵۴۶۰۴۰۰۰ -۰۲۱


نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر