افزایش همکاری تجاری افغانستان و روسیه

اتاق بازرگانی افغانستان در بیست و پنجمین مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ، در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ ژوئن، درباره گندم، گاز و نفت گفتگو خواهد کرد.
کد خبر : ۱۳۳۵۹۰
مجمع

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از خبرگزاری تاس، میرویس هوتک معاون اتاق بازرگانی و سرمایه گذاری افغانستان به خبرگزاری تاس گفت که اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در نظر دارد با شرکت های روسی در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در مورد مسایل گاز، نفت و ذخایر گندم گفتگو کند. وی گفت: ما قصد داریم با شرکت های نفت و گاز در مورد همکاری های بیشتر بین افغانستان و روسیه گفتگو کنیم. اتاق بازرگانی و روسکونگر در حاشیه این مجمع یادداشت همکاری امضا خواهند کرد. او گفت: فردا، ۱۶ ژوئن، یادداشت تفاهمی را با روسکونگر امضا خواهیم کرد تا همکاری‌های بیشتر با تجار افغان را ارتقا دهیم.


بیست و پنجمین مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ ژوئن برگزار می شود. نشست عمومی این مجمع با حضور ولادیمیر پوتین در ۱۷ ژوئن برگزار خواهد شد. طبق اعلام روسکونگر، انتظار می رود نمایندگان بیش از ۹۰ کشور در سال جاری در این مجمع شرکت کنند. از اول ماه ژوئن، بیش از ۲۷۰۰ نماینده تجاری، شرکت خود را در این انجمن تایید کرده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر