08 تير 1401 - 14:42
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران:

پیگیری، رمز موفقیت در بانک ملی ایران است

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران گفت: شناخت مشتریان بانک ملی ایران توسط کارشناسان این بانک باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر : ۱۳۴۰۶۶
شعبه بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران؛ محمد نورآزادی در جلسه مشترک معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران با کارشناسان بازاریابی استان های منطقه یک این بانک، با تاکید بر افزایش تحرک امور بازاریابی در استان ها، اظهار کرد: رمز موفقیت در بانک ملی ایران پیگیری است و باید در این راه خلاقیت را به صورت جدی در راس کار قرار داد.
وی در ادامه توضیح داد: اتاق فکری برای همکاران امور بازاریابی ایجاد خواهد شد که مشکلات کارشناسان بازاریابی در آن مطرح و پیگیری شود.
آزادی همچنین در خصوص رفع مشکلات کارشناسان بازاریابی نیز اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود نیرو در امور بازاریابی، نیاز است که کارشناسان امور بازاریابی برنامه های اجرایی خود را ارائه دهند تا در صورت تایید نیروی لازم در اختیار آنها قرار گیرد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در ادامه با تاکید بر این که مهندسی مالی باید در استان های مختلف برای منابع صورت گیرد، گفت : کارشناسان بازاریابی می توانند با تحلیل و شناخت منابع، نسبت به پیشرفت جذب منابع اقدام کنند.
در این جلسه همچنین کارشناسان بازاریابی به ارائه مشکلات خود پرداختند که از این بین می توان به تخصیص نیرو به امور بازاریابی استان ها و همچنین ایجاد یک سامانه مشخص برای بازاریابان که به شناخت و تحلیل مشتریان کمک کند، اشاره کرد.
علاوه بر این در جلسه مذکور به احیای دوایر بازاریابی در استان ها تاکید شد؛ چرا که این مساله می تواند دست کارشناسان بازاریابی را در اجرای امور بازتر کند.
همچنین در این جلسه میزان جذب منایع استان ها نیز مورد بررسی قرار گرفت تا موانع و راهکارهای افزایش منابع شناخته شود.
در پایان این نشست نیز به برنامه های عملیاتی کارشناسان امور بازاریابی استان ها تاکید شد که از این بین می توان به جذب منابع، شناسایی بازارهای جدید، مراجعه به سازمان ها و افتتاح تنخواه کارت نیازسنجی مشتریان، کنترل و نظارت مستمر بر میزان منابع و مصارف، تبیین خط مشی بازاریابی و نظارت و کنترل دستگاه های کارتخوان و IPG اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر