08 تير 1401 - 17:35
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

آرامش در بازار ارز؛ خرید دلار توافقی در کانال ۲۸ هزار تومان

دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.
کد خبر : ۱۳۴۰۷۸
دلار

کامران سلطانی زاده دبیر کل کانون صرافان کشور در گفت‌وگو با ایبنا با اشاره به کاهش نرخ ارز در هفته های اخیر و تاثیر مثبت اقدامات بانک مرکزی در جهت افزایش عرضه ارز در صرافی ها افزود: امیدوارم در هفته آینده نیز این روند تداوم داشته باشد و شاهد آرامش در بازار ارز باشیم.


وی گفت: فروش ارز به هم وطنان در صرافی های تحت نظارت بانک مرکزی در سراسر کشور در جریان است. در بخش ارز مسافری، بهای دلار در کانال ۲۷ هزار تومان در حال معامله است. در بخش ارز توافقی حاصل از معامله بین صرافان و صادرکنندگان، نرخ دلار در کانال ۲۸ هزار تومان در حال معامله است که با کارت ملی و مدارک شناسایی هم وطنان می توانند از صرافی های رسمی این ارز را خریداری کنند.


دبیر کل کانون صرافان کشور یادآور شد: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم و پیش بینی می شود که در هفته آینده این روند تداوم داشته باشد. وی به هم وطنانی که قصد سرمایه گذاری در بازار ارز دارند توصیه کرد با توجه به روند شکل گرفته از ورود به بازار ارز خودداری کنند. زیرا روند پیش رو مطمئنا آرام تر و کاهشی خواهد بود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر