02 خرداد 1396 - 09:07
پیام تبریک مدیر عامل محترم بانک مشترک ایران- ونزوئلا

حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری

 مدیر عامل محترم بانک مشترک ایران- ونزوئلا به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پیام تبریک داد.
کد خبر : ۳۹۳۶۹
حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران و ونزوئلا، در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


تاریخ غرور آفرین انقلاب اسلامی بار دیگر ورق خورد و ملت بزرگ و حماسه ساز ایران با عزمی راسخ و استوار در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه نود وشش انتخابات شکوهمند دیگری را برای انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا، در تاریخ ایران به ثبت رساندند.


اکنون که ملت شریف و غیور ایران با بهره گیری از شور و شعور انقلابی خود و با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر (عج) بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه سیاسی و انقلابی رقم زدند، بدینوسیله همت بلندشان را درود و سپاس گفته و حماسه تاریخ ساز آنها در حمایت از آرمانهای پاک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را صمیمانه ارج می نهیم و این انتخاب گوارا و با حلاوت را به جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی منتخب محترم ملت تبریک عرض می نماییم.


بی شک حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، خردگرایی و اخلاق مداری در سایه عقلانیت و اعتدال است. امیدواریم دولت آینده بتواند با بهره گیری از موفقیت و موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز محقق نماید. انشاءالله


داود بنایی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر