09 خرداد 1396 - 07:45

حضور سرزده مدیر عامل بانک سرمایه در شعبه خانی آباد

مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه خانی آباد این بانک به صورت سرزده بازدید کرد و با مشتریان حاضر در شعبه به گفت و گو پرداخت.
کد خبر : ۴۹۶۲۶
حضور سرزده مدیر عامل بانک سرمایه در شعبه خانی آباد

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک به صورت سرزده از شعبه خانی آباد بازدید نموده و با مشتریان حاضر در شعبه به گفت و گو پرداخت.


در این بازدید سرزده، برخی از مشتریان ویژه بانک که جهت انجام امور بانکی در شعبه حضور داشتند در نشستی صمیمانه با مدیرعامل بانک سرمایه، به ارائه نظرات خود پرداختند و ضمن ابراز رضایت از کارمندان خوب شعبه خانی آباد که دلسوزانه و در اسرع وقت به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند، از حسن خلق و صداقت در رفتار و گفتار ایشان قدردانی نمودند.


پویان شاد در ابتدای این بازدید، با مسئول شعبه در خصوص وضعیت منابع و مصارف و همچنین وضعیت عملکرد شعبه در خصوص ضمانت نامه ها، دستگاه های خودپرداز و سایر مسائل مربوطه به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئول شعبه، راهکارها و پیشنهادات خود را جهت بهبود عملکرد شعبه ابراز نمود.


گفتنی است مدیرعامل بانک سرمایه پس از صحبت با مسئول شعبه با یکایک همکاران در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آنها، توصیه هایی در جهت رشد معلومات بانکی و افزایش راندمان کاری به ایشان ارائه نمود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر