نرخ بیت کوین ۲۰ درصد رشد کرد

نرخ بیت کوین نسبت به هفته گذشته که به پایین ترین سطح خود در ماه ژوئن رسیده بود، ۲۰ درصد رشد کرد.
کد خبر : ۷۱۲۳۵
بیت کوین

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، این پول مجازی پنجشنبه گذشته به ۲ هزار و ۱۸۵ دلار و ۹۶ سنت سقوط کرده بود که موجب شد تمامی رشد یک ماه قبل از آن از بین برود اما در روز شنبه به دلیل پیش بینی ها در مورد آینده روشن این پول مجازی، با ۲۰ درصد رشد، حدود ۲ هزار و ۶۸۹ دلار معامله شد.


گفته می شود نگرانی ها در مورد کثرت پول های مجازی و همچنین انتشار خبرهایی در خصوص ارتقاء فن آوری بیت کوین، موجب کاهش ارزش آن شده بود.


برایان کلی یکی از کارشناسان حوزه دارایی های دیجیتال در این باره گفت: پیشنهاد شده است که با ادغام دو شیوه ارتقاء یافته، سازگاری بیشتری در بازار بیت کوین به وجود بیاید.


آینده بیت کوین متکی به شبکه ای از توسعه دهندگان است که دو شیوه سازگاری را برای ارتقاء سیستم این پول دیجیتال اعلام کرده اند. هر دوی این شیو ها قرار است از اواخر تابستان اجرایی شوند. از این رو احتمال تقسیم بیت کوین موجب بروز ابهاماتی در میان سرمایه گذاران شده است.


بیت کوین تا به امروز بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته است در حالیکه پول مجازی دیگری به نام "اتریوم" با بیش از ۴ هزار درصد رشد در سال جاری توانسته در هفته گذشته از نظر ارزش بازار در آستانه پیشی گرفتن از بیت کوین قرار بگیرد.


این موضوع به همراه اتفاقات دیگری که در دنیای پول مجازی روی داد موجب شد ارزش بیت کوین که یکشنبه قبل برای نخستین بار به ۳ هزار دلار رسیده بود، در هفته گذشته سقوط کند.


علاوه بر نگرانی های موجود در خصوص کثرت پول های مجازی، ارزش پول های رمزنگاری شده مثل بانکور در فرایندی به نام "ارایه سکه اولیه" در روز دوشنبه به رکورد ۱۵۳ میلیون دلار رسید و از سوی دیگر IOTA در روز سه شنبه معاملات خود را به بیتفینکس انجام داد تا ارزش آن در بازار به ۱.۵۵ میلیارد دلار برسد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر