08 تير 1396 - 12:03
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد؛

تسهیل امور بانکی با ادغام کارت‌های اعتباری/ شبکه بانکی اقدام کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه بانکی کشور با اتخاذ تدابیر کارشناسی و با لحاظ منافع بانک‌ها شرایط تجمیع و ادغام کارت‌های بانکی را در یک کارت فراهم کند.
کد خبر : ۷۱۶۵۳
مهدی فرشادان نماینده مجلس

به گزارش ایبِنا، سید مهدی فرشادان در خصوص تنوع کارتهای بانکی در کشور گفت: تعداد بالای کارت های اعتباری بانکی به نوعی برای مردم مشکل ایجاد کرده است.


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اهداف ارائه کارتهای اعتباری بانکی تسهیل در امور اقتصادی مشتریان است که با افزایش این کارتها عملا مسائل جدیدی ایجاد شده است.


این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وجود کارت‌های اعتباری الکترونیک متعدد باعث شده که عموم مردم چند کارت مختلف با خود حمل کنند که  گاهی به سردرگمی در استفاده از این کارتها منجر می شود که پیشنهاد می شود شبکه بانکی کشور با اتخاذ تدابیر کارشناسی و با لحاظ منافع بانکها شرایط تجمیع و ادغام کارتهای بانکی را در یک کارت فراهم کند.


وی افزود: ادغام کارت‌ های بانکی در یک کارت با لحاظ مسائل امنیتی و منافع بانک ها می تواند به تسهیل در انجام امور بانکی مردم منتهی شود.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم، علاوه بر کارت های بانکی، برای انجام امور روزمره به کارت هایی مانند کارت مترو، گواهینامه و سوخت نیاز دارند بنابراین باید در این رابطه نیز اقداماتی برای تجمیع کارت ها انجام شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر