21 تير 1396 - 13:39
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی بی حاشیه و خدمتگزار مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی بی حاشیه و خدمتگزار مردم است.
کد خبر : ۷۲۲۶۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیت‌الله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مردم ، اظهارداشت:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال » مزین شده، بانک های کشور می توانند با ارائه خدمات مطلوبتر در قالب عقد قرض الحسنه به رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم نقش بسزایی را ایفا کند.


امام جمعه ایلام اضافه کرد: بانک‌ها با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی استان ایلام و وضعیت معیشت مردم برای افزایش وام‌های قرض‌الحسنه برنامه‌ریزی و اهتمام جدی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه و کمک به توانمندسازی و بهبود وضعیت معیشتی مردم تقدیر کرد و گفت: این بانک همیشه در تحقق مسئولیت های اجتماعی و در عرصه های اقتصادی و فرهنگی خصوصا در استقبال از زائران حسینی (ع) در ایام اربعین، همیشه پیشگام و فعال بوده است.
 اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در ادامه این دیدار ضمن معرفی سبد محصولات بانک اظهارداشت: تمامی خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی در جامعه است.
وی افزود: تا کنون بالغ بر ۲ میلیون ۷۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغالزایی و کارآفرینی، سلامت و درمان، معیشت و رفاه و همچنین ازدواج جوانان پرداخت شده است که ۵۱۰ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۵ است.
اکبری تصریح کرد: برای سال ۹۶ نیز در سیاست های اعتباری بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه به محورهای اشتغالزایی در کسب و کارهای خرد خصوصا در مناطق محروم و بخش های روستایی کشور لحاظ شده و در این راستا تفاهمنامه هایی با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب، سازمان بسیج سازندگی کشور و غیره منعقد شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها