21 تير 1396 - 15:13
مدیرعامل بانک صنعت و معدن مطرح کرد:

اهمیت توسعه منابع انسانی و مدیریتی در بانکداری توسعه‌ای

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش در بانک‌های توسعه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر : ۷۲۲۶۹
افخمی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن؛  علی اشرف افخمی افزود: توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش در بانک های توسعه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و بانک صنعت و معدن در سال های اخیر در این زمینه برنامه ریزی فعالی داشته است.


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مراسم افتتاحیه دوره mini MBA که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و بانک صنعت و معدن برای برخی از مدیران این بانک در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، افزود: آموزش زمان خاص و مشخصی ندارد بلکه تا پایان عمر و در طول زندگی، انسان نیازمند یادگیری است.


افخمی بیان کرد: اگر با نگاهی مقطعی و کوتاه مدت به مقوله یادگیری بنگریم قابلیت دستیابی به توسعه پایدار را نخواهیم داشت زیرا توسعه امری پویا و مستمر است.


وی افزود: برای موفقیت یک مجموعه ابتدا باید نوع نگاه و نگرش منابع انسانی را در جهت حرکت و پویایی تغییر داد و با توجه مستمر به آموزش افراد مجموعه، یک روند پایدار در توسعه و پیشرفت ایجاد کرد.


افخمی گفت: هرگاه مدیران و منابع انسانی بانک در دوره های آموزشی شرکت می کنند از اواسط دوره تغییرات سیستمی را در بانک احساس می کنیم و این نشان دهنده تاثیر سریع آموزش در یک سازمان است.


در مراسم یاد شده محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهارداشت: یکی از افتخارات مجموعه ما این است که از سال گذشته با بانک صنعت و معدن همکاری هایی را در برگزاری دوره های مختلف برای مدیران بانک انجام داده و تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر ارائه خدمات به کار گرفته است.


وی افزود: افخمی با درایت و تخصص بالایی که در مدیریت دارند از جمله مدیران موفقی هستند که تاکید بسیاری بر توسعه منابع انسانی و توسعه مدیران خود دارند.


محمدی اظهار کرد: سازمان مدیریت صنعتی رویکرد تغییر و تحول در نگرش ها و باورهای مدیران را در راس کار خود قرار داده و در ساختار اصلی ارائه خدمات آموزشی دوره های مشاوره و پژوهشی نیز وجود دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر