24 تير 1396 - 08:58

دیدار با خانواده معظم شهداء پشتوانه معنوی برای حفظ و تداوم روحیه

عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با خانواده شهیدان حسینی واعظ دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۷۲۳۰۱
دیدار با خانواده شهداء

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ عیسی رضایی ضمن حضور در منزل شهیدان حسینی واعظ از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان گلستان، با خانواده این شهید والامقام دیدار وگفتگو کرد.


مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این دیدار، ضمن دلجویی از مادر و پدر شهید سید مهدی و محسن حسینی واعظ گفت: آرامشی را که امروز در کشور داریم مدیون دلاوری‌های جوانانی همچون فرزند شما هستیم که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بی هیچ‌گونه چشم داشتی از این مرز و بوم دفاع کردند.


رضایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص حفظ راه شهیدان تصریح کرد: تداوم راه و هدف شهیدانمان بر همه واجب و ضروری است و نباید فراموش کنیم که برای حفظ دین اسلام و خاک ایران، خون پاک جوانانمان را اهدا کرده‌ایم لذا مسئولیت خطیری بر دوش همه ماست.


مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان سید مهدی و سید محسن حسینی واعظ تقدیر نمود.


شهید سید مهدی حسینی واعظ مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ حضرت رسول اکرم(ص) در عملیات بدر و سید محسن حسینی واعظ سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به کارزار رفتند و در سن ۲۴ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


رضایی مهمترین عامل حفظ انقلاب اسلامی را پاسداری از آرمان های والای امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس دانست و دیدار از خانواده های شهدا را به عنوان یک پشتوانه معنوی برای حفظ و تداوم روحیه ایثارگری و شهادت برشمرد.


رضایی در سفر به استان گلستان از شعبه ولیعصر(عج) بازدید کرد و از نزدیک با مشتریان حاضر در شعبه گفتگو و به سئوالات آنها پاسخ داد.


در ابتدای این سفر مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهر رامیان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه از مقام یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها