24 تير 1396 - 12:51

توسعه بانکداری الکترونیک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

عضو هیات مدیره ناظر بر استان خراسان رضوی به منظور ارزیابی عملکرد استان در حوزه های بازاریابی برای جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات از شعب مشهد بازدید کرد.
کد خبر : ۷۲۳۲۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، امامی با تاکید بر جذب مشتریان حقیقی بیان داشت: جذب منابع ماندگار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این اقدام تنها از طریق داشتن ارتباطی خوب با مشتریان و تکریم ارباب رجوع حاصل می گردد که باید سرلوحه کار تمامی پرسنل شعب و ستاد باشد.


وی داشتن کمیته راهبردی با هدف شناسایی بازارهای جدید و برنامه ریزی برای دستیابی به آنها و همچنین داشتن کمیته بازاریابی به منظور پیگیری مصوبات کمیته راهبردی را در هر شعبه لازم و ضروری دانست و در خصوص بانکداری الکترونیک اظهار داشت: حرکت دنیا به سمت استفاده از تکنولوژی در تمامی عرصه ها بسیار سریع می باشد و در حوزه ی بانکداری هم این امر شدت بسیاری یافته است. لذا ضروری است تمامی پرسنل شعب نسبت به خدمات الکترونیکی بانک آگاهی کامل داشته باشند تا به خوبی دانش خود را به مشتریان انتقال داده و آنها را نسبت به استفاده از این خدمات تشویق نمایند.  


عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: داشتن تبلیغات موثر به منظور شناساندن بانک به تمامی اقشار جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید با برنامه ریزی در این حوزه برند بانک قرض الحسنه مهرایران را به خوبی مطرح کنیم.


عدالتی مدیر شعب استان خراسان رضوی نیز در ادامه، انجام بازاریابی های چهره به چهره و محلی را ازموضوعات مهم مطرح کرد و بیان داشت: یک مشتری خوب می تواند تعدادی از افراد را به بانک جذب نماید و این همان بازاریابی موی رگی است. بسیار اهمیت دارد مسئول یک شعبه با کلیه ی کسبه ی منطقه آشنا باشد و با آنها ارتباطی گرم و دوستانه برقرار کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر