24 تير 1396 - 13:54

بهره‌برداری بیش از ۸۱ هزار دستگاه کارتخوان پست‌بانک در کشور

۸۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه کارت‌خوان (POS) پست‌بانک ایران در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
کد خبر : ۷۲۳۳۳
بانکداری الکترونیک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران، در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تسهیل امور پرداخت‌های در سطح کشور به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار، ۸۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه کارت‌خوان (POS) پست‌بانک ایران در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.


بنا بر اعلام اداره کل بازاریابی و تجارت الکترونیک؛ با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تعداد ۵۰ هزار دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک در فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مغازه‌ها در سطح کشور نصب و راه‌اندازی شده است.


طی توافق به‌عمل‌آمده با شرکت مبنا کارت مبنی بر نصب ۵ هزار دستگاه کارت‌خوان در سطح کشور تاکنون از مجموع آن، تعداد یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کارت‌خوان مورداستفاده قرار گرفته و بقیه نیز در حال راه‌اندازی است. همچنین با شرکت فناواکارت نیز توافقات لازم برای نصب تعداد ۳۰ هزار دستگاه انجام شده که ۳ هزار دستگاه آن سیار بوده و در حال عملیاتی شدن است.


با عنایت به استقبال مشتریان و صاحبان مراکز خرید از قابلیت‌های دستگاه‌های کارت‌خوان متصل به حساب‌های این بانک، پست‌بانک ایران همواره نسبت به ارتقاء ظرفیت‌های خود در این راستا اقدام می‌کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر