27 تير 1396 - 13:52
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران منشأ تحولات درحوزه بانکداری است

آیت ا.. سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان از اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران درراستای تحقق بانکداری اسلامی دربستر قرض الحسنه و جلب اعتمادعمومی تقدیر وتشکرکرد.
کد خبر : ۷۲۴۹۲
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیت ا ... سلیمانی اظهارداشت: این بانک در استان سیستان و بلوچستان از عملکرد مطلوبی برخوردار است به نحوی که منشاء تحولات شایسته ای در حوزه های بانکداری بشمار می آید و با اشاعه فرهنگ و سنت الهی قرض الحسنه سعی در اجرا و توسعه بانکداری اسلامی دارد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان تصریح کرد: فعالیت های موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای جلب اعتماد مردم و دستگیری از نیازمندان واقعی جامعه جای تشکر و قدردانی دارد و نیاز است تا تمامی سازمان ها، نهادها و ارگان های خصوصی و دولتی از این اقدامات حمایت کنند.


وی افزود: اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بدون سود این بانک در استان سیستان وبلوچستان برای مردم به ویژه برادران اهل تسنن منشأ خیر و برکت است و امیدواریم با استمرار این خدمات و طرح های تسهیلاتی نقش بسزایی در بهبود معیشت مردم و توانمندسازی نیازمندان ایفا نماید.


آیت ا ... سلیمانی با اشاره به عملکرد این بانک در حوزه جذب و تجمیع منابع خرد خیرین اظهارداشت: این بانک توانسته است یا جمع آوری و ساماندهی منابع مالی خیرین و هم افزایی با سازمان های مردم نهاد گام های موثری در رفع محرومیت ها و اشتغالزایی، ازدواج جوانان و رونق اقتصادی و اجتماعی بردارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر