08 مرداد 1396 - 09:11
رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت خبر داد:

توسعه موبایل‌پوز و پوزهای اندرویدی در کشور

رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت گفت: این شرکت امسال علاوه بر توسعه سرویس و خدمات به بانک ملت و سایر بانک‌ها در حوزه موبایل‌پوز و پوزهای اندرویدی ورود خواهدکرد.
کد خبر : ۷۲۹۴۵
رسول لطفی آذر

رسول لطفی‌آذر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با بیان اینکه، شرکت به پرداخت ملت پی اس پی اول کشور در بخش‌های مختلف حوزه پرداخت است و اخیرا حدود پنج درصد سهامش که متعلق به هلدینگ به‌سازان فردا بانک ملت است، واگذار شده است، افزود:  البته این سهام مورد اقبال بسیار خوبی از سوی سهامداران و اهالی بورس قرار گرفته است.


وی تاکید کرد: ‌امسال به پرداخت ملت در نظر دارد ضمن توسعه فعالیت های خود در بانک ملت حوزه کاری خود را برای توسعه سرویس و خدمات به بانک‌های دیگر ارتقا دهد و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۱۵۰ هزار پوز برای سایر بانک‌ها در سال ۹۶ نصب و راه‌اندازی کند که نوید آینده بسیار خوبی را در حوزه عملکردی شرکت می‌دهد.


رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت ادامه داد: از سوی دیگر در حوزه موبایل پوز و پوزهای اندرویدی که می تواند در حوزه سرویس و خدمات به پذیرندگان با اپلیکیشن‌های مورد استفاده آنها به فعالیت حوزه پرداخت بپردازد ورود خواهیم کرد و امیدواریم با پشتیبانی پذیرندگان و استقبال آنها در حوزه سرویس و خدمات بتوانیم سال بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر