10 مرداد 1396 - 11:45
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

حفظ همبستگی و وحدت رویه نقش بسزایی در دستیابی به اهداف بانک دارد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به توسعه وحدت و یکپارچگی میان همکاران صف و ستاد بیان داشت: تمامی کارکنان بانک در شعب و دوایر ستادی یک هدف واحد را دنبال می‌کنند .
کد خبر : ۷۳۰۶۰
مرتضی اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری افزود: این بانک با ماهیت قرض الحسنه و به منظور حمایت از نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه در شبکه بانکی کشور ایجاد شده است؛ از اینرو لازم می باشد تا همکاران حوزه های مختلف بانک با مشتریان و مراجعین با احترام و رعایت اصول مشتری مداری رفتار کنند.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به ظرفیت های موجود در استان تهران خاطرنشان ساخت: هرچند فعالیت برای جذب منابع این استان به دلیل گستردگی رقابت ها، کار بازاریابی را با کمی دشواری همراه کرده است، اما پتانسیل های مالی و استقرار سازمان ها و نهادهای متنوع در تهران باعث شده تا سطح توقع و انتظار ما از شعب افزایش یابد.


وی در خصوص بهبود وضعیت جانمایی و پراکندگی شعب اظهارداشت: با توجه به اهمیت امکان دسترسی آسان به خدمات حضوری شعب، اقدامات شایسته ای برای توزیع مناسب شعب استان تهران در دست انجام می باشد.


اکبری با اشاره به کسب رتبه نخست جذب منابع قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون در مدیریت شعب این استان تصریح کرد: دستیابی به رشد ۶۰ درصدی منابع مدیریت شعب این استان، مرهون تلاش تمامی همکاران ساعی صف و ستاد است که جای تقدیر دارد و امیدواریم که این روند مطلوب تا پایان سال ادامه پیدا کند.


وی افزود: انگیزه لازم برای پیشبرد اهداف و برنامه های مدون بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان تمامی کارکنان سراسر کشور وجود دارد و مطمئناً با همت مضاعف پرسنل این بانک جایگاه و برند خود را به نقطه اصلی و درخور خواهد رساند.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با مشکلات مطرح شده در جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران ادامه داد: خوشبختانه مشکلات مطرح شده جزئی است و با تعامل مثبت میان صف و ستاد هر چه سریعتر برطرف خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر