15 مرداد 1396 - 12:58

ترویج اقدامات شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان آق قلا

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفر ۲ روزه به استان گلستان و دیدار با اهل تسنن بر لزوم ترویج قرض الحسنه و احیای بانکداری اسلامی تاکید کرد.
کد خبر : ۷۳۱۸۹
اکبری

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره و عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک پس از بازدید از شعبه شهرستان آق قلا، به منظور تشریح اقدامات و عملکرد بانک در حمایت از مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه و همچنین معرفی سبد محصولات و طرح های تسهیلاتی مبتنی بر قرض الحسنه با حاج الیاس آخوند قرنجیک مدیر حوزه علمیه مصلحی و آخوند عبدالحی میرزا علی امام جمعه اهل تسنن شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
اکبری در نشست با حاج الیاس آخوند قرنجیک بر انجام کلیه فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نهادینه کردن فرهنگ بانکداری اسلامی و ارائه خدمات قرض الحسنه به مردم تاکید کرد که با استقبال مدیر حوزه علمیه مصلحی شهرستان روبرو شد.
همچنین، در دیدار با آخوند عبدالحی میرزا علی که در محل مصلای نماز جمعه و همگام با کلاس های آموزشی مناسک حج برگزار شد، گزارش مبسوطی از ساختار، اهداف و ماموریت های سازمانی بانک قرض الحسنه مهر ایران و همچنین برنامه های در دست اقدام برای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و گسترش بانکداری اسلامی ارائه گردید.
در ادامه، مدیران ارشد بانک به منظور استفاده از ظرفیت های استان برای دستیابی به بازارهای جدید طی نشستی با شهردار آق قلا نیز دیدار کردند؛ در این جلسه تمام اقدامات موثر بانک در راستای رفع محدودیت های اقتصادی – اجتماعی تشریح شد.
معرفی خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک، توضیح گام های موثر برداشته شده برای توانمند سازی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به برادران اهل تسنن، تشریح برنامه های بانک برای حمایت از ازدواج جوانان (مانند طرح پیوند مهر ایران و طرح ضربتی ازدواج) و همچنین تفاهنامه های حمایت از روستاییان، اشتغالزایی و کارآفرینی با بنیاد مسکن انقلاب، وزارت تعاون و بسیج سازندگی و .... در دیگر موارد مطرح شده در این دیدارها بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها