18 مرداد 1396 - 09:10

پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد.
کد خبر : ۷۳۲۹۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا؛ در متن این پیام آمده است:


خبرنگاران به عنوان روشن کننده اذهان عمومی همواره در بلندای اندیشه و آگاه سازی عمومی، تلاش وافری در روشنگری جامعه داشته و با پرتو افکنی جامعه را از ناهنجاری های احتمالی در مسیر صواب هدایت می کنند. جوامع امروزی به لطف روزنامه نگاران و خبرنگاران و فیلمسازان و هنرمندان همیشه در مسیر توسعه و بالندگی گام بر می دارند.


روزنامه نگاری و خبرنگاری حرفه ای است که فعالان این عرصه عمر گرانمایه خویش را درگرو حفظ حریم امنیت و منافع ملی گذاشته و در این راستا هرگز از بذل جان خود دریغ نداشته اند که نمونه والای آن شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در کابل بود که جان خود را در راه آرمان هایش فدا کرد.


بر این اساس فرصت را غنیمت شمرده و ۱۷مرداد؛ این روز خجسته را به یکایک خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و مفسران برنامه های رادیوئی و تلویزیونی و همه اهالی قلم و مطبوعات بویژه همکاران پرتلاش روابط عمومی پست بانک ایران و خبرنگاران حوزه های اقتصادی و بانکی سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی پیام رسانان مودت و مهربانی، صلح و سازندگی و تلاشگران عرصه تحول و سازندگی کشور از خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی دارم.


خسرو فرحی


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر