21 مرداد 1396 - 12:00

ارائه برنامه‌های وزرای پیشنهادی به بهارستانی‌ها

۹ نفر از وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم برای ارائه و تشریح برنامه‌های خود، امروز در جلسات فراکسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.
کد خبر : ۷۳۴۰۹
مجلس

به گزارش ایبِنا از خبرگزاری صدا و سیما، بنا بر برنامه تنظیم شده، قرار است در نوبت صبح روز شنبه، به ترتیب سیدعباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری، بیژن نامدار زنگنه وزیر پیشنهادی نفت، محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهاد بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه برنامه ها و پاسخگویی به سوالات نمایندگان، در جلسه فراکسیون امید حاضر شوند.


همچنین در جلسه نوبت بعد از ظهر فراکسیون هم قرار است به ترتیب محمود حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور و مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به بیان برنامه ها و پاسخگویی به سوالات نمایندگان بپردازند.


جلسه روز شنبه فراکسیون امید مجلس برای بررسی وزرای پیشنهادی، از ساعت هفت صبح روز شنبه در محل کمیسیون تلفیق مجلس آغازشده است  و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت و نشست بعد از ظهر این فراکسیون نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.


جلسه مجمع نمایندگان استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با هشت وزیر پیشنهادی


جلسه مجمع نمایندگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امورخارجه، سیدعباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، علی رضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری، علی ربیعی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش، حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو و محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه مجمع نمایندگان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی حضور یافتند.


در این جلسه نمایندگان این منطقه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و وزرای پیشنهادی هم ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان برنامه های خود را برای وزارتخانه های مربوطه تشریح کردند.


حضور چهار وزیر پیشنهادی در جلسه صبح امروز کمیسیون اجتماعی مجلس


وزیران پیشنهادی صنعت، ارتباطات، خارجه و اقتصاد صبح امروز در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم حضور یافتند.


جلسه صبح امروز کمیسیون اجتماعی مجلس با محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امورخارجه و همچنین مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی، به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برگزار شد.


در این جلسه وزیران پیشنهادی برنامه های خود را ارایه کردند و همچنین به مطالبات و دغدغه های نمایندگان در حوزه های مربوطه پاسخ دادند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها