23 مرداد 1396 - 14:15

تبلیغات از اولویت‌های شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمنان

مدیر شعب استان سمنان بر نقش و اهمیت فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی در تعالی و تثبیت جایگاه و برند بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد.
کد خبر : ۷۳۵۲۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضاییان در تشریح عملکرد ۴ ماهه سالجاری بیان داشت: تبلیغات شایسته به منظور معرفی اولین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه با خدمات منحصر به فرد آن به ویژه بانکداری الکترونیک مانند: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، موبایل بانک و اینترنت بانک و همچنین سپرده قرض الحسنه ویژه و طرح پیوند مهرایران در قالب بانکداری اجتماعی و ... که از منویات مدیرعامل نیز می باشد در دستور کار بازاریابی و تبلیغات استان قرار دارد.


وی در رابطه با وضعیت جذب منابع شعب گفت: با اهتمام و تلاش مضاعف و شناسایی پتانسیل های استان و بازاریابی توسط کمیته های صف و ستاد سعی شده تا سهم بانک قرض الحسنه مهر ایران از بازارهای هدف افزون تر باشد تا رشد، تعالی و بالندگی بیش از پیش میسر شود.


رضاییان با اشاره به عملکرد استان در خصوص کنترل مصارف و مطالبات تصریح کرد: این استان با توجه به پیگیری مستمر در وصول مطالبات و برگشت منابع بانک جزء استان های برتر است.


همچنین، برنامه ریزی سال ۹۶ بر این اساس است که با مشارکت دادن کلیه همکاران صف وستاد و با تجهیز و تخصیص بهینه منابع، تعدیل نسبت مصارف به منابع معمول شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر