28 مرداد 1396 - 14:32
هیات مدیره دربازدیداداره سازمان وبرنامه ریزی؛

تلاش برای ایجاد ساختار حرفه ای بانک

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر لزوم تکمیل ساختار حرفه ای بانک و به روز رسانی دائمی اطلاعات تاکید کرد .
کد خبر : ۷۳۷۰۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی  گفت: در دنیای امروز اساتید، کارشناسان و متخصصان زیادی وجود دارد که به شکل حرفه ای در حال به روز رسانی داده ها و اطلاعات سازمانی خود هستند و در این راستا گام های موثری برای تعالی سازمان ها و نهاد خود بر می دارند.


وی ادامه داد: از اداره سازمان و برنامه ریزی انتظار دارم تا با انجام اقدامات مطالعاتی جدید، هدفمند و متناسب با ساختار بانک، چارت تشکیلاتی و ماموریت های مجموعه را به روز رسانی کنند.
وی تصریح کرد: هسته و فکر اصلی در حوزه های مختلف بانکداری باید از اداره سازمان و برنامه ریزی شروع شود و شما باید بر تمامی ابعاد و ساختار شبکه بانکی مسلط باشید؛ از این رو لازم است تا تمامی اطلاعات بنیادی این بانک با اشاره به نیازهای جامعه و نحوه عملکرد سایر بانک های داخلی و خارجی مطابق گردد.
عضو هیات مدیره بانک شناخت و مطالعه بانک های داخلی و خارجی کشور را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: همکاران این حوزه می توانند برای کامل نمودن تحقیقات و پژوهش های خود با دانشگاه و مراکز مطالعات مجلس و دولت همکاری و تعاملات جدی داشته باشند.
وی افزود: مطمئناً نتیجه این بررسی ها در بهبود محصولات و ایجاد خدمات جدید قرض الحسنه موثر است و اندیشه همکاران می تواند راهکارها و روش های مناسب و بدیعی را ابداع کنند.
امامی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش این اداره در آشنایی همکاران با مبانی تشکیلاتی، ساختار، ماموریت ها و مسئولیت های بانک بیان داشت: در این قسمت توقع از اداره سازمان و برنامه ریزی بسیار بالاست و تمامی کارکنان باید با ارزیابی شبکه بانکی کشور و بانک های خارجی در این حوزه عملکرد شایسته ای را عرضه نمایند.
در پایان، علیرضا اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی ضمن تقدیر از رهنمودهای عضو هیات مدیره بانک، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده و برنامه های در حال تدوین و پیگیری ارائه کرد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر