بیت‌کوین اوج می‌گیرد/قیمت هر واحد به ۶ هزار دلار می‌رسد

کارشناسان بورس «وال استریت» آمریکا پیش‌بینی کردند که قیمت هر واحد بیت‌کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی به ۶ هزار دلار خواهد رسید.
کد خبر : ۷۳۷۲۹
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، تحلیلگران بازار در بورس «وال استریت» آمریکا در مورد آینده بیت کوین، ارز دیجیتالی، بسیار خوشبین‌تر از گذشته هستند.


این در حالی است که به گفته این تحلیگران پیش بینی می شود قیمت هر واحد بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی به ۶ هزار دلار افزایش پیدا کند.


به گفته «توماس جی لیی» یکی از کارشناسان ارشد بورس «وال استریت» آمریکا، انتظار می رود حساب های کاربران بیت کوین ۵۰ درصد روند صعودی به خود گیرد و هر ۱۰ درصد افزایش در حساب های کاربران موجب رشد ۲۲۲ دلاری در قیمت بیت کوین می شود.  


همچنین برآورد می شود که هر واحد بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ میلادی به دنبال پلت فورم های تراکنشی بهتر و اقبال بیشتر مردم به این ارز دیجیتالی، به تقریبا ۲۵ هزار دلار برسد.


بر پایه این گزارش، تجار  باید نسبت به واکنش بازار در مورد بیت کوین که از ماه جاری میلادی برای یک دوره میان مدت به دلیل افزایش خرید کلید خورده است، دقت بیشتری داشته باشند و پیش بینی می شود دامنه قیمت بیت کوین با در پیش گرفتن مقاومت آن نسبت به تحولات بازار بین ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۸۰۰ دلار در هر واحد تا چند ماه آینده باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر