29 مرداد 1396 - 15:21

بهبود نرخ منابع و مطالبات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران

مدیر شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: از ابتدای سال نرخ منابع و مطالبات در استان تهران به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
کد خبر : ۷۳۷۶۳
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا وبه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران،  سلطانیان، بانک قرض الحسنه مهر ایران را یک رکن اساسی در تنظیم کاستی های مادی جامعه اسلامی دانست که بدون اهداف تجاری در راستای ایجاد موازنه میان اقشار مختلف جامعه و رفع مایحتاج ضروری نیازمندان در حال فعالیت است


وی اظهار داشت: در وضع کنونی اقتصادی کشور، جذب منابع قرض الحسنه و ارتقای این شاخص، امر دشواری است و همکاران ما با تشکیل کارگروه ها و برگزاری جلسات بازاریابی در این مهم موفق عمل کرده اند؛ به نحوی که در ۴ ماهه سال جاری تعداد ۷۷ تفاهم نامه در استان تهران تنظیم شده و منابع قرض الحسنه آن نسبت به پایان سال گذشته ۶۱ درصد رشد داشته است.
وی افزود: کنترل نرخ مطالبات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نباید ازآن غافل شد در این راستا نیز اقداماتی انجام شده  و خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون توانسته ایم با مطالعه و برنامه ریزی روی این موضوع مطالبات بانک در استان تهران را ۳۴ درصد کاهش دهیم.
سلطانیان در خصوص جانمایی شعب و بهبود دسترسی در مکان یابی های جدید ادامه داد: از آنجایی که کسب رضایت مشتریان از اهداف والای بانک است تلاش کردیم تا شعب نزدیک به هم و نا کارآمد را با هم ادغام کرده تا بتوانیم شعب جدید را با دسترسی مناسب تر جانمایی کنیم. در این راستا، شعبه ۱۵ خرداد با شعبه معیری و شعبه هدایت با شعبه شکوفه ادغام شد.
مدیر شعب استان تهران در خصوص میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده اظهارداشت: بررسی نظر سنجی ها نشان می دهد که میزان رضایت و خشنودی مراجعین در حال افزایش است؛ از این رو جا دارد تا از تلاش تمامی همکاران برای رعایت و ارتقای اصول مشتری مداری تقدیر و تشکر داشته باشم.
سلطانیان در پایان گفت: با برنامه ریزی هایی مناسب و هماهنگی منسجمی که صورت گرفته امیدواریم شاهد رشد روز افزون استان در تمام شاخص های مثبت خواهیم بود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر