01 شهريور 1396 - 17:53
مدیر شعب استان اصفهان:

همت، تلاش و اهتمام همکاران عاملی برای رضایت

مدیر شعب استان اصفهان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: همت، تلاش و اهتمام همکاران عاملی برای رضایت مشتریان است.
کد خبر : ۷۳۹۲۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران،مشرف، مدیر شعب استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کمیته های مختلف، جلسات هم اندیشی و همچنین ارزیابی و بررسی های صورت گرفته در حوزه های جذب منابع، دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای پولی، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات، عملکرد ۴ ماهه سال ۹۶ شعب استان نسبت به انتهای سال گذشته را مطلوب ارزیابی نمود.


مشرف در رابطه با اقدامات انجام شده در سال ۹۶ بیان داشت: در سال جاری با افتتاح شعبه میدان معلم کاشان، تعداد ۳۴ شعبه، ۳ باجه، ۴۷ دستگاه خودپرداز اعم از دیواری و سالنی و ۳۰۷۸ دستگاه pos تحت نظارت این مدیریت در حال ارائه خدمات شایسته در حوزه قرض الحسنه به هموطنان خصوصاً مردم شریف استان اصفهان می باشد.
وی افزود: با عملکرد خوب شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و استقبال مردم اصفهان از خدمات قرض الحسنه ارائه شده، میزان منابع این مدیریت در ۴ ماه ابتدای سال ۹۶ نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۶/۱۱ درصد رشد داشته است.
مدیرشعب استان اصفهان ادامه داد: خدمات بانک در استان اصفهان با اشتیاق فراوان توسط همکاران بلند همت و تلاشگر صف و ستاد ارائه شده که در نهایت، افزایش رضایت مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران را به همراه داشته است.
مشرف، در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: این مدیریت در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های اداره پست استان اصفهان طرح ها ی جدید و متنوع تسهیلات را به مردم اطلاع رسانی و معرفی نماید و در این زمینه با برگزاری جلسات کارشناسی، جامعه هدف این اقدام شناسایی شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر