04 شهريور 1396 - 09:37

افزایش سرمایه بیمه اتکایی امین به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه اتکایی امین (سهامی عام) برگزار شد و اعضا با افزایش سرمایه این شرکت از ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند.
کد خبر : ۷۳۹۸۱
بیمه اتکایی امین

به گزارش ایبِنا، براساس آگهی منتشر شده در سامانه کدال، مجمع عمومی فوق العاده بیمه اتکایی امین به اتفاق آرا با تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم یک هزار ریالی، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی جهت اجرا با رعایت قوانین و مقررات موضوعه موافقت کرد.


براین اساس، مراحل اجرایی افزایش سرمایه وفق قوانین و مقررات موضوعه و ثبت آن نزد اداره ثبت شرکت ها مفاد ماده ۵ اساسنامه نیز متناسب با آن تغییر خواهد کرد.


از طرف مجمع، جهت ثبت صورتجلسه در اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد کیش و انجام تشریفات اداری به سیدمصطفی کیایی مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین وکالت با حق توکیل به غیرتوکیل به غیر اعطا شده است.


با این حال در توضیح این افزایش سرمایه آمده است که با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری شرکت، افزایش سرمایه تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت نخواهد رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها