06 شهريور 1396 - 14:45

شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اردبیل پیشتاز عرصه خدمت‌رسانی

مدیر شعب استان اردبیل گفت: طی ۴ ماه ابتدای امسال با تلاش و همدلی همکاران صف و ستاد جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و خدمت رسانی به مردم شریف استان گام های شایسته ای برداشته شده است.
کد خبر : ۷۴۱۵۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وکیلی با اشاره به عملکرد شعب استان اردبیل طی ۴ ماه ابتدای سال ۹۶ بیان داشت: در این مدت با تلاش و همدلی همکاران صف و ستاد جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و خدمت رسانی به مردم شریف استان گام های شایسته ای برداشته شده است.


وی افزود: امسال با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در سالی که بنام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین شده فعالیت های موثری در راستای اشتغالزایی، کارآفرینی و تسهیل در ازدواج جوانان صورت گرفته است.


مدیر شعب استان اردبیل در رابطه با امکانات و تجهیزات بانک در این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ شعبه فعال با ۶۳ نفر پرسنل کوشا در سطح شهرستان های مختلف به مشتریان و متقاضیان بانک خدمات مطلوب ارائه می دهند. همچنین ۲۱ دستگاه خود پرداز با ۱۰۳۷ دستگاه POS فروشگاهی توسط همکاران این مدیریت در استان اردبیل پشتیبانی می شود.


وکیلی در خصوص اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی انجام شده گفت: خدمات، طرح ها و سبد محصولات بانک به عناوین گوناگون از طریق روزنامه ها و نشریاتی مانند جام جم، همشهری و رویش ملت به اطلاع عموم هموطنان رسیده است. همچنین جلسات متعددی با مسئولین ادارات، شرکت ها، کارخانجات، نهادها و خیرین برگزار شده که بسیاری از آنها به شروع زمینه های تعاملات بانکی منجر شده است.


وی تشکیل کمیته بازاریابی در سطح شعب و مدیریت، مذاکره و ارسال دعوت نامه به سازمان ها و شرکت ها به منظور معرفی خدمات و طرح های تسهیلات بانک، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر اردبیل و ... را از دیگر فعالیت های حوزه بازاریابی دانست و تصریح کرد: با تلاش، همکاری و هم افزایی همکاران صف و ستاد، این مدیریت در سال گذشته از سقف طلایی برنامه های تدوین شده نیز فراتر رفته و ۱۸۵ درصد از اهداف استان تحقق یافت.


مدیر شعب استان اردبیل خاطر نشان کرد: در سال گذشته شعب بانک در این استان در حوزه جذب منابع قرض الحسنه، پیشتاز شبکه بانکی اردبیل بود به نحوی که سایر بانک ها در مقایسه با منابع سال ۹۴ حدود ۲۴ درصد رشد داشت در حالی که بانک قرض الحسنه مهر ایران حداقل ۵۷ درصد رشد منابع قرض الحسنه را شاهد بود.


وی ادامه داد: علاوه براین، شعب استان در سال ۹۵ توانستند صد در صد اعتبارات تکلیفی کمیته امداد امام خمینی(ره) سازمان بهزیستی، ازدواج جوانان و تسهیلات اشتغالزایی را تخصیص داده و به دلیل عملکرد مطلوب در این حوزه ها از طرف استاندار اردبیل مورد تقدیر کتبی قرار گیرد.


وکیلی افزود: اقدامات ارزنده و عملکرد شعب در سال جاری نیز ادامه داشته به نحوی که تا کنون نزدیک به ۳۲ درصد از اهداف تعیین شده محقق و سرانه پرسنلی و شعب منابع در مقایسه با سال قبل به ترتیب ۲۲ درصد و ۸/۱۸ درصد رشد داشته است.


وی درباره طرح های تسهیلاتی اجرایی در سطح استان گفت: تامین مالی خرد به منظور رفع نیاز هموطنان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ماموریت اصلی و مسئولیت اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد و تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه های درمان، ازدواج، تحصیل، تعمیرات و ودیعه مسکن، تامین مواد اولیه و ابزار کار برای ایجاد اشتغال های کوچک، رفع نیازهای ضروری و... و. ارائه شده که موجبات رضایت هموطنان را فراهم نموده است.


مدیر شعب استان اردبیل در رابطه با وصول مطالبات بیان داشت: خوشبختانه مردم شریف استان به ماهیت عقد قرض الحسنه واقف هستند و وصول تسهیلات پرداخت شده به خوبی صورت می پذیرد و نسبت مطالبات استان در سال جاری با کاهش همراه می باشد.


وی در خصوص خدمات بانکداری مدرن گفت: کلیه خدمات بانکداری الکترونیک، همانند بانک های بزرگ دولتی و خصوصی در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز ارائه می گردد. شعب استان در راستای ترویج بانکداری مدرن در بستر قرض الحسنه تلاش گسترده ای برای معرفی خدمات همراه بانک، تلفنبانک، اینترنت بانک و... آغاز نموده اند که امیدواریم در پایان سال جاری شاهد رشد چشمگیر آمار در این زمینه باشیم.


وکیلی تصریح کرد: در سال گذشته همکاران در سطح شعب استان توانستند با تلاش و زحمات ارزنده خود، استان را از نظر جمع آوری و توزیع منابع به رتبه چهارم کشور برسانند و این رشد در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد و جا دارد تا از تمامی همکاران قدردانی نمایم.


وی ادامه داد: علاوه بر برکات عقد قرض الحسنه، رفتار شایسته کارکنان بانک با مردم و مشتریان و تلاش شبانه روزی آنها از دیگر عوامل مهم و موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر