06 شهريور 1396 - 14:40
مدیر عامل بانک رفاه در البرز:

عملکرد بانک رفاه در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است

مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در راستای حمایت از شعار اقتصاد مقاومتی، به طور فعالانه از تولید و اشتغال حمایت می کند و عملکرد بانک در این زمینه مطلوب بوده است.
کد خبر : ۷۴۱۵۳
البرز

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، محمدعلی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه ۴ شهریور ماه سالجاری همزمان با روز کارمند در بازدید از بانک رفاه استان البرز با بیان این که محور اصلی برنامه های اقتصادی دولت دوازدهم خروج از رکود و حرکت به سمت رونق کسب و کار و تولید است، گفت: عملکرد سال گذشته بانک ها و به ویژه بانک رفاه در تخصیص تسهیلات برای رونق تولید و فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط بسیار مطلوب بوده است.


وی ضمن تشریح عملکرد بانک طی چهار سال گذشته خاطر نشان ساخت: یکی از اقدامات مطلوب بانک رفاه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و پاسخگویی به تقاضای تسهیلات خرد بوده است و اعتقاد داریم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی یک اقدام حرفه ای و در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک بوده است.


دکتر سهمانی روند تخصیص چهل هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج را اقدامی در خور تحسین دانست و تصریح کرد: به فضل الهی تاکنون حدود ۲۱ هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده است و باقی مانده آن نیز در زمان مقرر پرداخت می شود.


وی با تشریح برنامه های آتی، افزایش سرمایه بانک رفاه را یک اقدام ضروری دانست و گفت: با اقدامات خوبی که در این خصوص انجام شده، تا پایان سال سرمایه بانک رفاه به ۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.


مدیر عامل بانک رفاه با تاکید بر نقش مهم سبد خدمات در توسعه بانک ها اظهار داشت: امروزه بانک ها از نوع خدمات آنها شناخته می شوند، در بازار رقابتی هر چه سبد خدمات جذاب تر باشد، اقبال مشتریان بیشتر در نتیجه بانک پیشروتر خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر