11 شهريور 1396 - 12:15
در مردادماه امسال؛

۹۶۵۵ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس به ثبت رسید

بالغ بر ۹ هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال افزایش سرمایه در مردادماه امسال در بورس اوراق بهادار به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۷۴۳۴۵
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ در مردادماه امسال ۹ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۴ هزار و ۷۹۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در تیرماه امسال ۱۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در خردادماه امسال ۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۲۷ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در اردیبهشت امسال نیز ۳ هزار و ۳۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۲ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


بر اساس این گزارش؛ در فروردین گذشته نیز ۶ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


گفتنی است؛ در پنج ماه گذشته بالغ بر ۳۶هزار و ۲۴۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۷هزار و ۴۴۷میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال از طریق جایزه و ۲۸هزار و ۷۹۶میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها