11 شهريور 1396 - 14:31
با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های کشاورزی در کرمان

مدیرعامل بانک کشاورزی دو طرح تولیدی که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در استان کرمان راه اندازی شده اند را افتتاح کرد.
کد خبر : ۷۴۳۵۳
شهیدزاده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان، مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز شنبه چهارم شهریور در سفر به استان کرمان طی مراسمی، دو طرح تولیدی که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در این استان راه اندازی شده اند را افتتاح کرد.


شهیدزاده که به منظور شرکت در ستاد عالی پسته به استان کرمان سفر کرده است، در بخش دیگری از سفر خود به این استان با هدف تاکید بر نقش حمایتی بانک کشاورزی در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی بخش کشاورزی، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمان و فرماندار بردسیر، واحد ۲۰ هزار قطعه ای پرورش مرغ گوشتی و طرح  ۱۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار واقع در بردسیر کرمان را که با مشارکت  و حمایت مالی  بانک کشاورزی راه اندازی شده اند، افتتاح کرد.


شایان ذکر است افتتاح این دو طرح به نمایندگی از صدها طرح تولیدی بخش کشاورزی که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در استان کرمان اجرا و راه اندازی شده اند صورت گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها