12 شهريور 1396 - 11:12
در مجمع آپ عنوان شد؛

استفاده از نرم‌افزارهای پرداخت مجازی رو به افزایش است

مدیرعامل شرکت آپ گفت: با توجه به روند رو به رشد تجارت الکترونیک، استفاده از نرم‌افزارهای پرداخت مجازی رو به افزایش است.
کد خبر : ۷۴۳۸۹
مجمع آپ

به گزارش خبرنگار ایبنا، حامد منصوری صبح امروز در مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) که با حضور سهامداران این شرکت در حال برگزاری است، این مطلب را اعلام کرد و افزود: اپلیکشین آپ تاکنون با استقبال خوب مشتریان مواجه شده و حدود ٨ میلیون نسخه دانلود و بیش از ٥٠٠ هزار تراکنش را داشته است.


مدیرعامل آپ ادامه داد: با تبلیغات و اقدامات انجام شده دانلود این اپلیکشین افزایش یافته و اکنون تعداد دانلود این برنامه به بیش از ٢٠ هزار نسخه در روز رسیده است. همچنین اکنون ١٤ بانک، سرویس کارت به کارت اپلیکشین آپ پشتیبانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه امیدواریم با توجه به زیرساخت قوی فعلی و افزایش خلافیت در این زمینه، بتوانیم برنامه ای جامع در اختیار مصرف کنندگان آپ داشته باشیم، گفت: ظرف دو ماه آینده خدمات جدیدی از جمله فروش بلیت هواپیما از طریق برنامه آپ به مشتریان ارایه خواهد شد.


منصوری درباره جلسه این شرکت در شاپرک گفت: خوشبختانه طبق آخرین اعلام شرکت شاپرک، آپ تنها ٩ درصد دستگاه کم کارکرد دارد.


به گفته وی، هم اکنون حدود ٣٠٠ تراکنش NFC در ماه برای این شرکت به ثبت رسیده است.


همچنین مهدی شهیدی قائم مقام و رییس مجمع شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) نیز در این جلسه درباره چگونگی بررسی فعالیت شرکت های مشابه در دنیا گفت: در همه کشورها شرکت های مشابه آپ براساس تعداد دانلود و تراکنش سنجیده می شوند و میزان سرمایه آنها اهمیتی ندارد.


وی ادامه داد: میانگین تعداد دستگاه‌های کارتخوان کم کارکرد در کشور ٢٥ درصد است که میزان ٩ درصد شرکت آپ بسیار قابل توجه است که دلیل موضوع کیفیت و پشتیبانی درست دستگاه های شرکت آسان پرداخت پرشین است.


قائم مقام این شرکت توضیح داد: قرارداد خرید ١٥٠ دستگاه کارتخوان منعقد شده و تا پایان سال وارد خواهد شد و شاهد تأثیر آن در سال ٩٧ خواهیم بود.


به گزارش ایبنا، مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین برگزار و این شرکت افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی را تصویب کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر