13 شهريور 1396 - 10:27
بررسی نمادهای معاملاتی نشان می‌دهد؛

کاهش توقف‌های بورس در ۵ ماه گذشته

در ۵ ماه نخست امسال در مجموع ۴۲۲ نماد معاملاتی در بورس متوقف شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته توقف ۴۷۳ نماد معاملاتی بوده است.
کد خبر : ۷۴۴۴۲
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا؛ در مردادماه امسال، تعداد ۱۱۲نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۱۹و ۵۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۳ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۵نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۶ و ۲۱نماد بوده است.


در تیرماه امسال نیز ۹۵نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۵۶نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۰۸و ۱۶۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۷۶ نماد در بازار اول بورس باز و ۵۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۳۵ و ۶۲ نماد بوده است.


در خردادماه تعداد ۱۲۴ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۰۹ ۷نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۲۷ و ۱۲۱ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۷ و ۲۹ نماد بوده است.


در اردیبهشت ماه امسال نیز ۷۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۸۴ و ۸۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۰ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۴ و ۳۳ نماد بوده است.


این گزارش می افزاید: در فروردین ماه امسال هم ۳۹ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۴۶ و ۴۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۲ و ۲۵ نماد بوده است.


خاطرنشان می شود: در پنج ماه گذشته تعداد ۴۴۴نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۴۲۲نماد متوقف شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۸۴و ۴۷۳نماد بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر