13 شهريور 1396 - 11:45

افتتاح شعبه تالش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان

شعبه تالش بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک، فرماندار تالش و جمعی از مدیران ادارت و سازمان ها و کسبه بازار افتتاح شد.
کد خبر : ۷۴۴۵۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم، پدارم رییس هیات مدیره، به تشریح عملکرد کلی بانک پرداخت و بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور است که فعالیت خود را از سال ۸۶ آغاز نموده و در حال حاضر با ۵۴۰ شعبه در سراسر کشور به هموطنان خدمت رسانی می کند.


وی افزود: هدف کلی این بانک ترویج سنت پسندیده و الهی قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مردم وحمایت از نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است؛ در همین راستا در طی یک دهه خدمت رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران گام های موثری را در حوزه ازدواج، معیشت و اشتغالزایی برداشته است.


پدرام از همه مسئولین حاضر در جلسه خواست تا با حمایت های همه جانبه، این بانک را در انجام ماموریت های واقعی خود که کمک و دستگیری از محرومین و اقشار کم درآمد جامعه است، یاری رسانند.


سیدعیسی مهدوی؛ فرماندار تالش نیز که یکی دیگر از سخنران مراسم افتتاحیه شعبه تالش بود با تبریک عید قربان، هفته بانکداری اسلامی و هفته دولت، افتتاح این شعبه با آغاز شروع به کار دولت جدید را به فال نیک گرفت و توسعه بانکداری اسلامی را یکی از اهداف دولت دانست و گفت: کاهش نرخ سود بانکی مصداق یکی از هدف گذاری ها و برنامه ریزی درهمین راستا است.


فرماندار تالش، از همه مسئولین ادارات و سازمانهای شهرستان تالش خواست تا با حمایت از بانک قرض الحسنه مهر ایران بتوانند در جهت رفع نیازهای مالی نیازمندان و افراد کم درآمد این شهرستان گامهای موثری را بردارند.


شایان ذکر است، در ابتدای مراسم بلادی چولابی مدیریت شعب استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک عید قربان و هفته بانکداری اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال مردم تالش از بانک قرض الحسنه مهر ایران به ارائه گزارشی از عملکرد استان در خصوص خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداخت شده در گیلان پرداخت.


گفتنی است، در این مراسم نجدی مدیر امور استانها و فرجی مهماندار رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی، بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس هیات مدیره بانک را همراهی کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر