14 شهريور 1396 - 17:14

حضور بانک قرض‌الحسنه مهر در جشنواره چادرهای آسمانی

آیین اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی با حضور فرمانده نیروی انتظامی، معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، حجت الاسلام والمسلمین خاموشی و مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
کد خبر : ۷۴۵۴۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی، سلیمان توکلی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی شرکت کردند.


معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در این مراسم بیان داشت: اعتقاد ما بر این است که جنس حجاب، جنس ایجاب، تشویق، ترغیب، تسهیل، تکریم و تعظیم است و اساسا در این حوزه اقدامات سلبی از نظر ما در آخرین مرحله قرار دارد.


منتظرالمهدی عنوان کرد: بر اساس پیمایشی که سالیان گذشته انجام گرفته، گرایش و اعتقاد بانوان ما به حجاب بیشتر شده است. بیش از ۷۰ درصد زنان ما امروز به این مساله اعتقاد دارند، البته بین اعتقاد تا عمل فاصله‌ای وجود دارد که ما باید این فاصله را کم کنیم.


وی ادامه داد: احیا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تنها توسط یک دستگاه امکان‌پذیر نیست؛ لذا شرکای اجتماعی باید پای کار بیایند و کار را از مبدا عیب‌یابی و به آن بپردازند و دستگاه‌هایی که قدرت اجرایی لازم را دارند برای حل این معضل اجتماعی باید به میدان عمل بیایند.


در پایان، معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی از همکاری سازمان ها و نهاد ها در برگزاری جشنواره چادرهای آسمانی به ویژه بانک قرض الحسنه مهرایران تقدیر و تشکر نمود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها