14 شهريور 1396 - 16:31
در هفته بانکداری اسلامی صورت گرفت؛

افتتاح شعبه سردار جنگل بانک قرض الحسنه مهر ایران در تهران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، ایجاد دسترسی مطلوب و حضور مستمر جهت ارایه خدمات به مراجعین غرب تهران، اقدام به گشایش شعبه سردار جنگل کرد.
کد خبر : ۷۴۵۴۵
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم افتتاح این شعبه با حضور توکلی عضو هیات مدیره و تنی چند ازمدیران ادارات ستاد مرکزی برگزار شد.


توکلی در مراسم افتتاح شعبه سردار جنگل طی سخنانی بیان داشت: مکان یابی و جانمایی مناسب شعب در سطح استان ها بسیار مهم است و امیدواریم وجود این شعبه باعث خیر و برکت بوده و بتواند از شعب موفق شهر تهران باشد.


در ادامه، سلطانیان مدیر شعب استان تهران نیز گفت: با توجه به کمبود شعب بانک در غرب استان تهران، تلاش می کنیم تا با کارشناسی های دقیق نسبت به مکان یابی و جانمایی شعب در این منطقه، اقدامات شایسته ای صورت گیرد تا با بهبود وضعیت دسترسی به خدمات حضوری بانک میزان رضایتمندی مشتریان ارتقاء یابد.


شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت، پور طولابی رییس اداره حراست و طبلشی رییس اداره پشتیبانی نیز در این مراسم حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر