15 شهريور 1396 - 17:24
افخمی مطرح کرد:

حرکت رو به رشد بانک صنعت و معدن در راستای توسعه پایدار

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانک با اندیشه هایی بزرگ در راستای توسعه پایدار صنعتی کشور گام برمی دارد.
کد خبر : ۷۴۵۷۲
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی در مراسم جشنی که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و با حضور کارکنان این بانک برگزار شد تصریح کرد: خوشبختانه در ٤ سال گذشته و در دولت یازدهم اقدامات بسیار تاثیرگذار و بزرگی توسط بانک صنعت و معدن انجام شده که مرهون تلاش تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی این بانک است.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه به تشریح موفقیت های این بانک در زمینه تامین مالی طرح های زیرساخت توسعه ای نظیر فولاد، سیمان، راه آهن، نیروگاه و پتروشیمی پرداخت و در این زمینه از افتتاح پتروشیمی کاویان، پتروشیمی لرستان و پتروشیمی مهاباد و تامین مالی ایجاد خط آهن سریع السیر تهران - قم - اصفهان و برقی سازی خط آهن تهران - مشهد یاد کرد.


وی در ادامه گشایش نخستین ال سی از طریق سوئیفت برای بخش خصوصی، برقراری روابط کارگزاری با ۸۲ بانک فعال در ۳۳ کشور، امضای تفاهم نامه همکاری MOU با اگزیم بانک کره جنوبی و امضای قرارداد فرعی به مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار با اگزیم بانک هندوستان را از فعالیت های بانک صنعت و معدن در فضای پس از برجام برشمرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر