19 شهريور 1396 - 11:32
نماینده مردم بوشهر در مجلس مطرح کرد؛

اشتغال پایدار با کاهش نرخ سود/حمایت بانک صادرات از اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس کاهش نرخ سود بانکی را به جهت تزریق منابع به تولید مثبت ارزیابی کرد و از تخصیص تسهیلات ۳۶۰ میلیارد ریالی بانک صادرات برای اشتغالزایی در مناطق محروم استان بوشهر خبر داد.
کد خبر : ۷۴۶۵۹
اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایبِنا، عبدالحمید خدری گفت: کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به ۱۵ درصد موجب می شود که اکثر مردم سپرده های خودرا روانه تولید کنند؛ حجم این سپرده های قابل توجه است و تزریق آنها به بخش های مولد اقتصاد علاوه بر رونق اقتصادی اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.


وی با اشاره به تخصیص تسهیلات ۳۶۰ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران برای اشتغالزایی ۸۰۰ نفر در مناطق محروم استان بوشهر، از عملکرد این بانک قدردانی کرد و افزود: حمایت بانک صادرات در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقشار ضعیفی صورت گرفته که نداشتن توان مالی، مانع عمده اشتغال به کار آنها بوده است.


وی اظهار داشت: عملکرد بانک صادرات در تامین اعتبار برای اشتغال ۸۰۰ نفر دراین استان، موجب تقویت زیر ساخت های مشاغل خانگی شده است.


وی تاکید کرد: به طور قطع خدمات ارزنده بانک صادرات در رشد تولید و بالا بردن ظرفیت‌های اقتصادی قابل تقدیر است و من به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی این اقدام را ارج می نهم و از مدیر عامل بانک صادرات ایران خواستارم با توجه به ظرفیت های بالا و منابع موجود، در این استان، با اعمال سیاست ها و خدمات مناسب در مسیر اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری، قدم های بزرگتری بردارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر