22 شهريور 1396 - 12:42
مدیر شعب استان قزوین:

وجود کارکنان فعال، با انگیزه و هدفمند رمز موفقیت

مدیرشعب استان قزوین، وجود کارکنان فعال، باانگیزه و هدفمند را رمز موفقیت هر سازمان دانست .
کد خبر : ۷۴۸۴۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، میرزا عبدالهی ها با اشاره به جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان سایر بانکها اظهارداشت: با توجه به نوع خدمتی که بانک به جامعه ارایه می نماید و تفاوت آن با خدمات سایر بانکها، این بانک از جایگاه ویژه ای برخوردار است و رشد منابع چند سال اخیر نیز گواه این مدعاست، امیدوارم با تلاش کارکنان در شناساندن هر چه بهتر و بیشتر خدمات نوین بانکداری به خصوص بانکداری الکترونیک، ماموریت خود را در قبال بانک قرض الحسنه مهر ایران ایفا نماییم.


وی افزود: قرآن مجید در آیاتی چند به سنت زیبای قرض الحسنه و برکات فراوان آن تاکید می کند و افراد خیر می توانند با بهره جستن از این فرهنگ به رفع محرومیت ها، توانمندسازی نیازمندان جامعه و گره گشایی مشکلات اقتصادی کمک نمایند. در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است با جذب منابع خیرین، مشکلات مالی نیازمندان و اقشار ضعیف را برطرف نماید.


مدیر شعب استان قزوین در رابطه با استراتژی و چشم انداز تثبیت و توسعه موقعیت بانک در استان گفت: شناساندن بانک و نوع خدمات قابل ارایه به اقشار مختلف در جهت افزایش سهم بازار با انجام تبلیغات و حفظ کرامت مراجعین، ایجاد انگیزه در کارکنان در جهت ارایه خدمات مطلوب، ترویج استفاده از خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک در راستای کاهش مراجعات مشتریان به شعب، توسعه شبکه شعب و افتتاح شعبه در شهرهای بزرگ استان از قبیل آبیک، بویین زهرا، اقبالیه و آبگرم، مکان یابی بهینه، رایزنی با موسسات، شرکتها، سازمانها، ادارات و ... در راستای جذب حداکثری منابع، انتخاب کارکنان فعال، علاقمند و با انگیزه در سطح روسای شعب مجموعه اقداماتی است که کمک شایانی به ارتقا جایگاه بانک در میان سایر بانکها خواهد نمود. 


وی درباره راهکارهای موثر برای جذب منابع قرض الحسنه بیان داشت: مشتری مداری و برخورد مودبانه و محترمانه با مراجعین، فعال نمودن و ایجاد انگیزه در کارکنان در راستای تشکیل یک تیم واحد با هدف جذب حداکثری منابع، ارایه خدمات بهینه مجازی و فیزیکی به مشتریان، رفع نیاز مشتریان در اسرع وقت، افزایش حدود اختیارات مدیران شعب استانها در زمینه های مختلف به منظور تصمیم گیری مطلوب در بازاریابی ها، تسریع در روند انتصابات کارکنان، امکان و زمان سنجی در جهت رفع کمبود پرسنل، متناسب با کار شعبه و چارت سازمانی، انجام تبلیغات موثر و کارآمد از جمله موارد موثر در جذب منابع بانکی است.


میرزا عبدالهی ها در خصوص اقدامات انجام شده برای کاهش مطالبات شعب استان تصریح کرد: تیم ۴ نفره ای زیر نظر معاون مدیریت شعب استان، به طور روزانه عهده دار پیگیری وصول مطالبات می باشد؛ استخراج آمار روزانه جهت اشراف به عملکرد شعب، اعزام کارکنان ستاد به شعب جهت نظارت بر روند پیگیری وصول مطالبات غیرجاری، درگیر نمودن افراد پرداخت کننده تسهیلات جهت وصول آن، از مهمترین اقداماتی است که برای کاهش مطالبات غیرجاری به طور مستمر انجام می شود.


وی درباره مزیت رقابتی بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اعطای امتیاز به حساب جاری( حساب جاری در این بانک از سپرده های امتیازی محسوب می گردد)، وجود کارکنان جوان و باانگیزه، گستردگی خدمات بانکداری الکترونیک، اعطای پاداشهای متنوع و مطلوب به کارکنان در جهت ایجاد انگیزه از نقاط تمایز و مزیت های رقابتی این بانک محسوب می شود.


مدیر شعب استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت هر فرد در انجام امور محوله و رسیدن به هدف، علاقمندی و پشتکار می باشد و رمز موفقیت هر سازمانی وجود کارکنان فعال، با انگیزه و هدفمند است که می توانند با یک کار تیمی، جهت تحقق اهداف حرکت کنند و موفقیت سازمان را رقم بزنند که امیدوارم کارکنان بانک با تعلق خاطر در این راستا گام بردارند.


 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها