29 شهريور 1396 - 12:26

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران انتخاب شد

رضا امیدوار تجریشی، رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران شد.
کد خبر : ۷۵۱۴۴
.

به گزارش ایبِنا، به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، محمدرضا مرتضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران با اشاره به اینکه جوانان باید پشتکار خود را در مدیریت به رخ مدیران از کار افتاده بکشند، گفت: در ابتدای راه اندازی این خانه، بنده از جمله مخالفین تاسیس این انجمن جوان بودم، اما با خلاقیت، توانایی و پشتکاری که جوانان این خانه طی ۱۵ سال گذشته از خود نشان دادند، امروز معتقدم که مراحل پیشرفت دور از دسترس این جوانان نیست.


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران افزود: جوانان و نحوه مدیریت آنها نویدبخش آینده روشنی در اقتصاد است و لذا با حمایت قدیمی‌های بخش خصوصی حتی ۶۰ درصد از صندلی های خانه صنعت، معدن و تجارت تهران باید در اختیار این قشر قرار بگیرد تا بنیه مدیریتی آنها تقویت شود.


این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: از سوی دیگر باید به این نکته نیز اذعان داشت که در کارهای NGO، همیشه در میدان رقابت برنده و بازنده وجود دارد اما بازنده نباید کنار بکشد بلکه با تجزیه و تحلیل شکست، یک گام رو به جلو در راستای پیروزی‌های بعدی باید بردارد.


وی خاطرنشان کرد: تمامی جوانان ایران می توانند آینده ساز اقتصادی باشند؛ بنابراین باید رویکرد آتی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران را ارزیابی کرد که می خواهد صدای کدام بخش از جوانان ایران باشد.


رضا امیدوار تجریشی؛ رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران نیز در این جلسه گفت: زمانی که یک رییس، به عنوان بزرگتر مجموعه‌ای اجازه ورود نیروهای خود را به کمیسیون های مختلف تصمیم‌گیری، نظارتی و مشورتی را می‌دهد و همچنین به صورت مداوم همین نیروهای جوان را تشویق به فعالیت‌های بیشتر می‌کند، این امر حاکی از اهمیت حضور جوانان در عرصه های مدیریتی نزد آن مدیر است.


گفتنی است، سیدعلی صدری پس از دوران ۱۵ ساله موفق در ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، جای خود را به رضا امیدوار تجریشی داد، ضمن آنکه شهرام شریعتی نیز به عنوان دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران انتخاب شد.


برچسب ها: صنعت معدن جوانان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر