قالیباف اصل در گفت وگو با ایبِنا اعلام کرد؛

۴۰ شرکت در فرایند پذیرش بورس تهران

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد که بیش از ۴۰ شرکت در در فرایند پذیرش در بورس تهران داریم.
کد خبر : ۷۵۲۲۳
حسن قالیباف‌اصل

حسن قالیباف اصل در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره تعداد شرکت های جدیدی که در فرایند پذیرش در بورس تهران قرار دارند، گفت: ۴۲ شرکت جدید در فرایند پذیرش در بورس تهران هستند.


وی پذیرش ۲ شرکت جدید در بورس تهران در ۱۰ روز گذشته را یادآور شد و افزود: حدود ۱۶ شرکت جدید فرآیند پذیرش را طی کرده اند و برخی از آنها پذیرش شده اند.


مدیرعامل بورس و اوراق بهادار تهران خاطرنشان کرد که برخی از شرکت ها هنوز برای آنکه نام آنها در تابلو درج شده و سهام آنها در بورس تهران عرضه شود، دارای اشکالات جزیی هستند و بعد از برطرف شدن این اشکالات فرایند پذیرش آنها کامل می شود.


قالیباف اصل ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال بیشتر شرکت هایی که فرآیند پذیرش آنها آغاز شده، بتوانند سهام خود را در بورس تهران عرضه کنند.  


یادآور می شود، مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار در ابتدای امسال ازبرنامه بورس برای پذیرش ۲۰ شرکت در سال ۹۶ خبر داده بود.


البته تعداد شرکت های درج شده در بورس اوراق بهادار تهران در پایان تیرماه ۳۲۵ شرکت بود که در تیرماه نسبت به ماه قبل از آن ۳درصد و در چهارماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۲ درصد افزایش نشان می دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر