03 مهر 1396 - 15:35
هدف برنزی محقق شد؛

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۶ ماهه نخست سال

مدیر امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: منابع بانک تا ۳۱ شهریور ماه سال ۹۶، نسبت به انتهای سال گذشته بالغ بر ۳۳ درصد رشد داشته و پیش بینی می کنیم تا پایان سال به اهداف طلایی برسیم.
کد خبر : ۷۵۳۷۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، یوسف نجدی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهم وظایف و اقدامات مدیریت امور استان ها به ارائه گزارش عملکرد این حوزه در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۶ پرداخت و گفت: تعیین اهداف سالانه مدیریت استانها، توسعه و بهینه سازی شعب، ساماندهی املاک استانها، بررسی پیشنهادات پرسنلی و درخواست های مردمی، تهیه آمار و ارزیابی عملکرد مدیریت استانها و شعب، نظارت بر دستگاههای خود پرداز و پایانه های فروشگاهی و بازدید از شعب استانها و ارائه رهنمود های لازم، بخشی از اقدامات انجام شده این مدیریت طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری به حساب می آید.


نجدی در جلسه شورای مدیران افزود: منابع بانک تا ۳۱ شهریور ماه سال ۹۶، نسبت به انتهای سال گذشته بالغ بر ۳۳ درصد رشد داشته و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری به اهداف طلایی دست یابیم.


وی افزود: از آنجایی که تمامی امور اجرایی بانک، از طریق شعب و استان ها انجام می شود، بنابراین، کلیه مواردی که به اجرا ختم می شود به مدیریت امور استان ها ارتباط پیدا می کند و ما موظف هستیم که یا هماهنگی های لازم را انجام دهیم و یا به عنوان مجری طرح، تلاش کنیم تا به نحو احسن و مطلوب اقدامات مقتضی صورت گیرد.


نجدی در خصوص اهداف تدوین شده برای استان ها اظهارداشت: با التفات به پتانسیل های موجود، منابع جذب شده و عملیات بانکی انجام شده در سال گذشته برای مدیریت شعب هر استان و توجه به مصوبات هیات مدیره که بر اساس آن پایین ترین سطح رشد منابع برای هدف برنزی ۳۳ درصد، هدف نقره ای ۴۲ درصد و هدف طلایی ۵۸ درصد در نظر گرفته شده بود، میزان رشد مقدار منابع قرض الحسنه به تفکیک هر استان محاسبه و به تمامی واحد های ذیربط ابلاغ شد.


مدیر امور استان ها ضمن تاکید بر تحقق هدف برنزی تعیین شده در نیمه اول سال ۹۶ تصریح کرد: با تلاش کارکنان صف و ستاد و حمایت های بی دریغ مدیران بانک خصوصاً مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، در ۶ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۳ درصد رشد منابع قرض الحسنه نسبت به پایان سال گذشته مسجل گشته و به اهداف برنزی تعیین شده برای رشد منابع دست یافته ایم.


وی خاطرنشان کرد: دستیابی به رشد ۳۳ درصدی منابع طی ۶ ماه، در حالی است که نسبت رشد منابع قرض الحسنه در پایان سال ۹۵ نسبت به انتهای سال مالی ۹۴ قریب به ۳۰ درصد بوده است. این امر نشان دهنده استقبال و رضایت بی نظیر مشتریان و مراجعین از خدمات و طرح های قابل ارائه در شعب می باشد که با اقدامات موثر انجام شده از بهبود عملکرد صف و ستاد بانک در حوزه بازاریابی حکایت می کند.


نجدی افزود: با حمایت های بی دریغ مدیران عالی بانک و همچنین پیگیری ها و راهنمایی های این مدیریت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان استانها اهداف برنزی به صورت کامل محقق شده و تا کنون به میزان ۷۸ درصد از اهداف نقره ای و ۵۶ درصد از اهداف طلایی بانک نیز دست یافته ایم.


وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شعب استان های تهران با ۵۶/۷۸ درصد، شعبه مستقل مرکزی با ۰۵/۶۵ درصد، سیستان و بلوچستان با ۹۵/۵۳ درصد، خراسان شمالی با ۸۱/۵۰ درصد و چهارمحال بختیاری با ۰۶/۴۳ درصد رشد منابع نسبت به پایان سال قبل جزء پنج مدیریت برتر در این حوزه است.


مدیر امور استان ها، ارائه گزارش روزانه در خصوص منابع، مصارف و مطالبات استانها به همراه میزان تحقق هدف ابلاغی، تهیه گزارش های آماری جهت بهره برداری مدیران ارشد، ارزیابی عملکرد استانها به صورت مستمر و ارائه گزارش به صورت سه ماهه، بررسی میزان تحقق اهداف کلیه شعب کشور به صورت ماهانه و همکاری با سایر ادارات در تعیین شاخص های درجه بندی مدیریت های استانی و شعب استانها را بخش دیگری از اهم فعالیت های صورت گرفته برای تهیه آمار و ارائه عملکرد بانک، عنوان کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر