رشد ۸۵۸۹ واحدی شاخص بورس در ۱۲۵ روز معاملاتی

شاخص بورس ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۵ روز معاملاتی با ۸۵۸۹ واحد افزایش معادل ۱۱.۱ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۷۵۵۲۴
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۵ روز معاملاتی تعداد ۱۱۸ میلیارد و ۲۸۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۰۴ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۰۰ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۶۹ میلیارد و ۷۵۴ میلیون سهم به ارزش ۱۵۲ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۷ هزار و ۵۴ نوبت در بازار اول؛ ۴۰ میلیارد و ۸۴۷ میلیون سهم به ارزش ۱۰۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۱۷۶ نوبت در بازار دوم؛ ۴۲ میلیون سهم به ارزش ۴۱ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال در ۱۱ هزار و ۲۲۷ نوبت در بازار بدهی؛ ۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون سهم به ارزش ۵۱۵ میلیارد ریال در ۱۶۲۸ نوبت در بازار مشتقه و ۶۵۲ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال در ۲۸هزار و ۳۱۵ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۸۵۸۹ واحد افزایش معادل ۱۱.۱ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۸۵ هزار و ۸۳۱ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵ هزار و ۴۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۴ هزار و ۴۶ واحد افزایش مواجه شده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر