17 مهر 1396 - 11:54
معمارنژاد عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن:

تمرکز بیشتر بر اهداف اقتصادی واجتماعی دربانک صنعت ومعدن

عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: برای ما در این بنگاه کسب و کار اهداف اجتماعی و اقتصادی مهم است و باید بیشتر برآن تمرکز نماییم.
کد خبر : ۷۵۸۶۱
بانک

به گزارش ایبِنا وبه نقل از روابط عمومی بانک صنعت ومعدن،  عباس معمارنژاد در سخنرانی افتتاحیه گردهمایی مدیران و روسای شعب که در سالن همایش اتاق بازرگانی کاشان در حال برگزاری است با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بانک ما یک بانک دولتی و توسعه ای است و باید اهداف اقتصادی و اجتماعی را بطور همزمان و موازی مدنظر قرار دهیم و در این میان باید قوانین و مقررات را نیز لحاظ کنیم.


وی در بیان مهمترین اهداف بانک افزود: سودآوری، حفظ مشتریان، جذب مشتریان جدید و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید از مهمترین اهدافی است که باید در راستای اهداف کلان مدنظر قرار بگیرد.


معمارنژاد در خصوص اهداف اجتماعی بانک صنعت و معدن خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان و متقاضیان یکی از اهدافی است که باید ضمن رعایت عدالت اجتماعی به توسعه و گسترش آن توجه داشت.


این عضو هیئت مدیره بانک صنعت ومعدن گفت: توجه به نیازهای مشتریان و توجه به قوانین و لحاظ کردن این قوانین در امور جاری یک اصل است و در این میان باید به نوع مصارف توجه کرد و در استان ها باید این موارد مدنظر قرار بگیرد.


وی در خاتمه سخنانش از همکاران خواست تا در اعطای تسهیلات و روند تکمیل طرح ها و به بهره برداری رسیدن آنها دقت لازم را داشته باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر